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Leggi Prodotti Capelli
Un manuale che racchiude tutte le leggi riguardanti i prodotti utilizzati dai parrucchieri

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Leggi Prodotti Capelli : Tako kot droge, hrane in drugih izdelkov za množično potrošnjo, komet las proizvodi z vrsto zakonov in kontrol, pod posebno zakonodajo. Proizvodnja, pakiranje, distribucijo in prodajo kozmetike je danes urejena z zakoni in Evropska uredba, ki je nadomestil od 11. julija 2013 italijansko pravo 713/86. Glavni cilj zakonodaje je za zaščito varnosti potrošnikov in frizerje, z dajanjem na trg proizvodov, nadzorovano in varno za zdravje potrošnika. Uredba o dlake izdelkov zagotoviti skupno opredelitev kozmetični izdelek in vsebuje številne določbe, ki zagotavljajo varnost kozmetičnih iz različnih zornih kotov (z metodo nadzora proizvodnje sestavin obveznosti informacij navede na etiketi cenitve, opravi strokovnjak). Kot predpis za vse države članice, zagotavlja, da nekatere informacije na etiketi (tj. funkcije, opozorila in navada, itd) so prikazane v uradnem jeziku države, v kateri se izdelek prodaja. Barva las je srečal v stalen napredek v smislu kemične in tehnološki vidik proizvodnih procesov-vam omogoča, da bi dobili več in več molekul visoke čistosti-glede toksikološkega profila. Poleg teh kozmetičnih barvila so obogatena z vlaženje, zaščito in Hranilna snovi, tako da na koncu zdravljenja las je ne samo barvita ampak tudi mehki, sijoči in svilnato. Glede na uradne las colorings uporabljajo več kot 60 % žensk. Razlogi, zakaj uporabljate barvanje las so številne: obstajajo tisti, ki jih uporabljajo za kritje sive lase, ki izpolnjujejo potrebe po spremembah, ki da razgibanosti krošnjami. Povprečna pogostost uporabe? Vsaj 6 - 8 krat na leto. Ampak barva las, strokovno in gospodinjskih tisti, se vse bolj uporabljajo moški (po podatkih jih uporabljajo med 5 in 10 %), ki so pobarvani lasje maska znake staranja ali kupiti nov čar.

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Gossip & News

22 Feb 19

 voglia-di-formazione

Sta crescendo in modo esponenziale la voglia di migliorarsi, di crescere, di diventare importanti  da parte di molti giovani parrucchieri.
Finalmente !

C'è però un problema: come scegliere il percorso formativo adatto?
Tante Aziende (?!), tante Accademie (false), tanti Gruppi (fasulli),
tante Scuole (non classificabili) propongono corsi e incontri dai titoloni
esaltanti, ma... in realtà vuoti come bolle di sapone !

Sono infatti davvero poche le offerte di formazione professionale serie
ed efficaci, che non facciano cose ripetitive e perditempo.

Un buon consiglio comunque si può sempre chiedere ad un amico
che ha già vissuto certe esperienze e sicuramente... servirà.
Un AMICO è un tesoro.

22 Feb 19

aumento-lettori

Non succedeva da 4 anni: quotidiani, settimanali
e mensili chiudono tutti il
2018 con un pubblico
di lettori in
aumento.

22 Feb 19

GLOBElife

Se vuoi sapere di cosmesi, diete, ricette, moda, cucina, libri,
un po' di gossip, un tocco di Hollywood e tanta MODA-CAPELLI
leggi quotidianamente la Home Page di GLOBElife.

22 Feb 19

natura

Realizzare un prodotto completamente SOSTENIBILE è un obiettivo ambizioso che per adesso nessuna Azienda importante dell'Hairstyling riesce a produrre anche se lo raccontano !

I termini NATURA, ECOSOSTENIBILE, RISPETTO DELL'AMBIENTE, GREEN rimangono progetti ancora da venire.

Nessuno vanta la certificazione
GLOBAL RECYCLE STANDARD (GRS).

Negli ultimi tempi  i CONSUMATORI richiedono sempre più PRODOTTI SOSTENIBILI. Fortunatamente la gran parte dei BRAND ( anche obbligati dalle leggi ) ha sempre nutrito un forte senso di responsabilità nei confronti dell'AMBIENTE quanto delle persone e questo IMPEGNO e TENDENZA verso un PRODOTTO 100% ECO-FRIENDLY rappresenta l'ulteriore prova di un'evoluzione verso il NATURALE sempre più evidente.

È una TENDENZA non solo voluta dal MARKETING ma una vera richiesta e desiderio del consumatore.

22 Feb 19
 

Collection: Summer Glam
Ph: Pat Verbruggen
Make-up: Flore Van Dorpe
Stylist: Riona Neve

hair-collections



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