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Leggi Prodotti Capelli
Un manuale che racchiude tutte le leggi riguardanti i prodotti utilizzati dai parrucchieri

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Leggi Prodotti Capelli : Just nagu narkootikumid, toidu ja muude toodete massilise tarbimise, pane komeet juuksehooldusvahendid läbi mitmeid seadusi ja kontroll konkreetsete õigusaktide alusel. Tootmise, pakendamise ja levitamise ning kosmeetika müük on täna reguleerivad seadused ning Euroopa määruse, mis vahetas alates 11 juuli 2013 Itaalia seaduste 713/86. Õigusaktide põhieesmärk on kaitsta tarbijaid ja juuksurid kaudu toodete turuleviimist, kontrollitud ja ohutud tarbija tervisele ohutuse. Juuksehooldusvahendid määrus anda kosmeetikatoote ühise määratluse ja sisaldab mõningaid sätteid, mis on kosmeetika ohutuse tagamiseks eri vaatenurkadest (tootmise järelevalve koostisosadest teavitamiskohustuse deklareeritava eksperdi poolt läbiviidud sildi hindamistasu meetodil). Kõik liikmesriigid määruse see annab teatava teabe (st funktsiooni, hoiatused ja kasutus jne) märgisel esitatud programmi ametlikus keeles, kus toode müüakse riigi. Juuste värv on täidetud mõlemad pideva arenguga seoses keemiliste ja tehnoloogiliste tootmisprotsesside – võimaldades üha rohkem molekule kõrge puhtusastmega –, nii toksikoloogiliste aspekt. Lisaks need Kosmeetilistel värvainetel on rikastatud niisutav, kaitsev ja toitev aineid, nii et ravi lõpus juuksed on mitte ainult värvikas ka pehmed, läikiv ja siidine. Ametliku statistika andmetel kasutab üle 60% naiste juuksed värvaineid. Põhjused, miks kasutate juuste värvimine on mitmeid: on neid, kes kasutavad neid katta Halle juukseid, kes vastata vajadusele muutusteks, kes andke aktiivsust võrade. Keskmise sageduse kasutamise? Vähemalt 6 - 8 korda aastas. Kuid juuksevärv, professionaalne ja leibkonna ones, praegu kasutatakse üha enam mehed (andmete kohaselt kasutada neid 5-10%), mis on värvitud tema juuksed mask märke vananemisest või osta uus võlu.

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Gossip & News

22 Feb 19

 voglia-di-formazione

Sta crescendo in modo esponenziale la voglia di migliorarsi, di crescere, di diventare importanti  da parte di molti giovani parrucchieri.
Finalmente !

C'è però un problema: come scegliere il percorso formativo adatto?
Tante Aziende (?!), tante Accademie (false), tanti Gruppi (fasulli),
tante Scuole (non classificabili) propongono corsi e incontri dai titoloni
esaltanti, ma... in realtà vuoti come bolle di sapone !

Sono infatti davvero poche le offerte di formazione professionale serie
ed efficaci, che non facciano cose ripetitive e perditempo.

Un buon consiglio comunque si può sempre chiedere ad un amico
che ha già vissuto certe esperienze e sicuramente... servirà.
Un AMICO è un tesoro.

22 Feb 19

aumento-lettori

Non succedeva da 4 anni: quotidiani, settimanali
e mensili chiudono tutti il
2018 con un pubblico
di lettori in
aumento.

22 Feb 19

GLOBElife

Se vuoi sapere di cosmesi, diete, ricette, moda, cucina, libri,
un po' di gossip, un tocco di Hollywood e tanta MODA-CAPELLI
leggi quotidianamente la Home Page di GLOBElife.

22 Feb 19

natura

Realizzare un prodotto completamente SOSTENIBILE è un obiettivo ambizioso che per adesso nessuna Azienda importante dell'Hairstyling riesce a produrre anche se lo raccontano !

I termini NATURA, ECOSOSTENIBILE, RISPETTO DELL'AMBIENTE, GREEN rimangono progetti ancora da venire.

Nessuno vanta la certificazione
GLOBAL RECYCLE STANDARD (GRS).

Negli ultimi tempi  i CONSUMATORI richiedono sempre più PRODOTTI SOSTENIBILI. Fortunatamente la gran parte dei BRAND ( anche obbligati dalle leggi ) ha sempre nutrito un forte senso di responsabilità nei confronti dell'AMBIENTE quanto delle persone e questo IMPEGNO e TENDENZA verso un PRODOTTO 100% ECO-FRIENDLY rappresenta l'ulteriore prova di un'evoluzione verso il NATURALE sempre più evidente.

È una TENDENZA non solo voluta dal MARKETING ma una vera richiesta e desiderio del consumatore.

22 Feb 19
 

Collection: Summer Glam
Ph: Pat Verbruggen
Make-up: Flore Van Dorpe
Stylist: Riona Neve

hair-collections



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